UWAGA!

Blog zawiera treść twincest, czyli fizycznej i psychicznej miłości braci. Jeśli nie jesteś zwolennikiem tej tematyki - opuść bloga.
Niektóre sceny w opowiadaniu mogą być drastyczne, więc czytasz na własną odpowiedzialność.
Jeżeli jednak opowiadanie przypadło Ci do gustu i chciałbyś/chciałabyś być informowany/na o nowych rozdziałach, pisz w komentarzu swoje GG lub adres bloga.
Na pewno poinformuję :)

środa, 12 grudnia 2012

Podziękowania i pytanie


Spokojnie, nie zawieszam bloga, nie robię przerw, ani nic w tym rodzaju. Chcę po prostu podziękować.
 Za to, że jesteście i czytacie to moje… coś. Już kiedy pisałam One-Shot myślałam, że nikomu się nie spodoba i na tym poprzestanę, a tymczasem dotrwaliście już do 2 rozdziału (niebawem pojawi się 3). Jestem z Was dumna! Z siebie trochę też xD
Mam też do Was pytanie (pod rozdziałem jakoś nikt na nie uwagi nie zwrócił, więc zapytam tutaj :P)
Tak więc chcecie być informowani o nowych notkach, czy będziecie wiedzieć dzięki obserwowaniu, czy czegoś takiego? Istnieje jeszcze opcja, że będę publikować np. w soboty (może nie każdą, bo prowadzę też dwa inne blogi, ale na pewno w soboty), więc zainteresowani będą po prostu w soboty tu zaglądać.
To jak?
Dziękuję i liczę na odpowiedź :)

4 komentarze:

  1. Więc tak nie mogę doczekać się kolejnej części i mogła byś mnie informować na moim blogu o nowych notatkach dziękuje :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje Twojego bloga, więc z pewnością będę wiedzieć o nowych rozdziałach. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obserwują twojego bloga, więc będę wiedziała jak coś nowego się pojawi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja prosiłabym o informowanie mnie na moim blogu ;3

    OdpowiedzUsuń