UWAGA!

Blog zawiera treść twincest, czyli fizycznej i psychicznej miłości braci. Jeśli nie jesteś zwolennikiem tej tematyki - opuść bloga.
Niektóre sceny w opowiadaniu mogą być drastyczne, więc czytasz na własną odpowiedzialność.
Jeżeli jednak opowiadanie przypadło Ci do gustu i chciałbyś/chciałabyś być informowany/na o nowych rozdziałach, pisz w komentarzu swoje GG lub adres bloga.
Na pewno poinformuję :)

sobota, 31 sierpnia 2013

Kolejne przeprosiny...

Moi drodzy! Po raz kolejny Was zawiodłam... Po ostatnim rozdziale dowiedziałam się, że jadę do siostry na tydzień i jakoś tak... zapomniałam napisać o tym na blogu. Przepraszam!
Z kolei teraz... cóż. Nie jestem w stanie napisać odcinka. Raz, że po reinstalacji systemu w laptopie nie mogę złapać Internetu i wszystko muszę robić w telefonie, a dwa, że w ogóle nie mam pomysłu na ten rozdział. Muszę nad nim pomyśleć, ale jak na razie... nie mogę. Kompletnie nie mam weny. I to nie tylko na to opowiadanie. Przepraszam i mam nadzieję, że za tydzień już wszystko wróci do normy. Trzymajcie się! <3

2 komentarze:

  1. Ano trudno.
    Będziemy czekać na kolejne notki:)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się, Kasiu - ja będę czekała cierpliwie. Zbierz inspiracje, zastanów się, co ma być dalej i powróć ze świetnym odcinkiem. Powodzenia!

    Pozdrawiam z głębi serducha,
    Nikola.

    OdpowiedzUsuń